پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227043
ضرورت تعهد گاز رساني روستاها تا سال آينده
تاریخ انتشار : 1395/08/24 19:16:33
نمایش : 1101
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: تعهد شركت گاز مبني براي گازرساني به تمامي روستاها بايد تا پايان سال آينده اجرايي و عملياتي شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از  بام ايران خبر؛ قاسم سليماني دشتكي استاندار چهارمحال و بختياري در نشست بررسي مشكلات گازرساني به روستاهاي سخت گذر چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: براساس وعده مسئولان ارشد شركت ملي گاز ايران بايد تمامي روستاهاي كشور و به دنبال آن روستاهاي اين استان از نعمت گاز طبيعي برخوردار و بهره مند شوند.

وي افزود: به همين منظور دستگاه هاي اجرايي مرتبط با موضوع گازرساني در مناطق كوهستاني و حاشيه رودخانه ها مانند راه و شهرسازي، منابع طبيعي و آبخيزداري و حفاظت محيط زيست بايد همكاري لازم را با شركت گاز استان را داشته باشند.

سليماني دشتكي تصريح كرد: براي تسريع در تحقق گازرساني به تمامي روستاها تا پايان سال آينده از اعتبارهاي ماده ۱۰ و ۱۲ به شركت گاز چهارمحال و بختياري كمك مي شود.

وي بيان داشت: البته شركت گاز چهارمحال و بختياري بايد خسارت هاي وارد شده به جاده هاي استان را كه به دنبال گازرساني به نقاط محتلف در اين استان ايجاد شده است را جبران كند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html